تبدیل کننده حجم موزیک (Convert the volume of music)

دانلود نرم افزار و عکس و آهنگ و کلیپ و مقاله و همچنین اخبار ... پروژه و سوالات امتحانی ..تبدیل حجم .Convert the volume of music

تبدیل کننده حجم موزیک (Convert the volume of music)

دانلود نرم افزار و عکس و آهنگ و کلیپ و مقاله و همچنین اخبار ... پروژه و سوالات امتحانی ..تبدیل حجم .Convert the volume of music

در کنج دلم عشق کسی معنا ندارد!ندارد! در کنج دلم عشق کسی خانه ند

ندارد!

در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد
کس جای در این خانه ویرانه ندارد

دل را به کف هر که دهم باز پس آرد
کس تاب نگهداری دیوانه ندارد

گفتم مه من از چه تو در دام نیفتی ؟
گفتا چه کنم دام شما دانه ندارد

در بزم جهان جز دل حسرت کش ما نیست
آن شمع که می سوزد و پروانه ندارد


بقیه در ادامه مطلب...

در انجمن عقل فروشان ننهم پای
دیوانه سر صحبت فرزانه ندارد

تا چند کنی قصه ی اسکند و دارا
ده روزه عمر این همه افسانه ندارد

از شاه و گدا هر که در این میکده ره یافت
جز خون دل خویش به پیمانه ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد