تبدیل کننده حجم موزیک (Convert the volume of music)

دانلود نرم افزار و عکس و آهنگ و کلیپ و مقاله و همچنین اخبار ... پروژه و سوالات امتحانی ..تبدیل حجم .Convert the volume of music

تبدیل کننده حجم موزیک (Convert the volume of music)

دانلود نرم افزار و عکس و آهنگ و کلیپ و مقاله و همچنین اخبار ... پروژه و سوالات امتحانی ..تبدیل حجم .Convert the volume of music

گلبرگ...

روزی در گلزار شقایق ها می دویدم  با خیالاتم و رویاهایم,که ناگاه دیدم

گل سرخ و قشنگ های های گریه می کند دلیل راازش پرسیدم ,گفت

باد تندی وزید ویکی از گلبرگ هایم را ربود من رفتم,تا آن گلبرگ را پیدا کنم

امّا با صدای باد پاییزی از خواب بیدار شدم.

ولی من همچنان در خیالاتم دنبال آن گلبرگ میگردم که شاید آن گلبرگ

تو باشی.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم 1390/02/31 ساعت 12:18 http://gitareshekaste_m

سلام اشکالی نداره من اصلا ناراحت نشدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد